Julgala med jobbet!



I lördagskväll var vi på Julgalan med jobbet. Det bjöds på buffé och artiser som Brolle, Molly Sandén, Andreas Johnson, Shirley Clamp, Martin Stenmarck osv. Riktigt trevligt. Inga man lyssnar på vanliga fall men man kan ju ändå alla låtar och har sett dom på tv många gånger så jag tycker det var grymt ändå! Efter halv elva drogs bord bort och en DJ började spela i stället. Så det dansades till stängning. Tackar jobbet för den trevliga kvällen!
 
Igår jobbade jag sedan 12-16 med tröttaste kroppen på länge. For sedan direkt till stallet. Bulan fick sig ett pass i ridhuset innan jag sedan for hem för middag. Trodde dock att jag skulle vara snabbare men var hemma 21.30.. Suck! Nackdelen när man åker själv är att allt tar sååån tid. Jag är bortskämd som nästan alltid har med mammsen! ♥ Avslutade sedan helgen med att bli omfamnad av världens finaste pojkvän. Kunde inte bli en så mycket bättre helg.
 
Nu däremot kör vi ny vecka och nya tag!



Kom ihåg mig?