Torsdag

 
Man hinner definitivt med en hel del när man är ledig och kliver upp strax innan sju. Men det känns bra att äntligen fått lite ordning på saker och ting. Började dagen med en ridtur och ett benpass på gymmet. Därefter väntade lite lunch innan lite "Make over". Har fixat både fransar, bryn och klippt håret. Nu är det hårfärning kvar men det får bli en annan dag. Därefter for jag förbi farmor och farfar på en fika och lite skitsnack. Väl hemma for jag ut på en 3km löptur i solen innan det serverades laxmiddag hemma. Nu ikväll däremot har jag gjort en del inför söndag då det är klubbtävling. Då jag, tillsammans med en annan, tagit på mig att vara tävlingledare. Men eftersom att det är en klubbis så går det rätt enkelt. Har även dammsugat och städat mitt rum, vilket var på tiden. Big time! Nu fattas bara en dusch och lite extra med sömn. 



Kom ihåg mig?