Två bra ridpass!

Halloj!
Vi fick ett el fel i huset igår och internet var ett som försvann.. Men nu är det fixat!
 
Igår åkte jag till Hippo direkt efter jobbet. Mamma följde med och byggde upp några hinder. Vi gjorde "huset". Fick inte loss han speciellt bra i sidorna men bestämde mig för att inte lägga så mycket energi på de utan började hoppa (vilket jag vet egentligen är fel.. men ibland får man prioritera när man har problem med något). På hinder kändes han enkel. Någon gång la jag honom lite tokigt men han löste de galant. Mamma filmade en vända i början och så här i efterhand hade jag behövt rida nogrannare i svängarna, men det är ingen nyhet att jag bli lite väl slarvig ibland.. 
 
Idag åkte jag också in till Hippo och red för första gången ute på hoppbanan. Jobbade han ett bra tag i skritten innan jag övergick till trav och galopp. Men alltså, jäklar i mig! Som natt att dag och rida inne/ute. Han kändes verkligen så jäääkla fin idag och han har inte gått så här bra för mig på ett bra tag.. Ville helt enkelt aldrig sluta rida! Hoppas det inte var någon tillfällighet men jag kommer nog kunna leva på detta ett tag! 



Kom ihåg mig?