Ridpasset igår..

 
Heej!
Är rätt besviken på ridpasset igår. Mest för att jag hade behövt mer tid men Hippo stänger ju 21.. När han började släppa och verkligen mjukna var de tyvärr bara att hoppa av istället för att verkligen börja rida. Men aja. Dessutom fick jag smaka grus igår, eller rättare sagt vägg! Ingen aning vad som hänge men något blev han rädd för och jag hamnade direkt i obalans och strax därefter smällde jag in i väggen. Dessutom rispades mina nya(!!!) ridstövlar upp och ser nu förjävliga ut.. Hoppade iallafall upp sedan och kände inget av att han var fortsatt stressad eller så, så det var ju skönt! Men var som sagt väldigt besviken efteråt. 
 
Idag väntar en ny dag och en bra dag. Det blir ett träningspass för mig, ridtur på prinsen och sedan ridlektion på Hippo ikväll. Blir nog en bra dag trots allt!



Kom ihåg mig?