Fredag!

 
Klev upp vid åtta idag och åt frukost. Åkte sedan och kollade till LillPrinsen. Han stod lugnt och tuggade lite hö och kom fram till mig när jag gick in till honom. For sedan till Iksu och tränade småbena. Därefter väntade lunch innan jag åkte tillbaka till stallet. Mockade och smorde upp alla igendammade grejer. Så nu ser tränsen, sadeln osv, dugliga ut. Tog sedan in honom och pysslade på, innan jag tog en kortare prommis med honom. Tyvärr var de slaskigt ute idag och han har inga snösulor. Så de blev såklart styltor.. Men även under prommisen så var han lugn men med större ögon och öronen spetsade framåt. ♥ Timmarna rann iväg men vad gör de. I helgen väntar totalt 17 timmars jobb, boxbygge på Hippo och lite födelsedags firande för pappa som fyller år imorgon. Men de är tur jag har mamma som pysslar honom lite extra i helgen. Nästa vecka tänker jag sitta upp på honom iallafall. Våran sadel funkar helt okej på honom men på torsdag ska vi åka till Hippo och få lite hjälp med det. Så då får vi se om vi måste köpa en ny. 



Kom ihåg mig?