Vilken kväll!

 
Jag och mamma kom till stallet ikväll efter att jag slutat jobba och Bulan har då tappat en sko. Jag blir såklart väldigt besviken för jag var så otroligt taggad på terminens sista hoppträning.. Men jag ringer min hovlslagare och tänker ifall hon kan komma imorgon och slå på den.. Men istället säger hon "När börjar hoppträningen?, jasså om en knappt timme men då kommer jag direkt!".. Alltså hon är verkligen bara bäst! Så skon åker på, vi kommer i tid till träningen och sedan är det bara jag och Sofia där. Så vi fick riktigt bra med tid för att hoppa. Tack vare bästa tränaren, Johanna, hann jag dessutom lära mig massor på en timme. Det är så töntigt roligt att hålla på med detta!
 
PS. några filmklipp kommer imorgon, nu ska jag åka till min andra favvopojke!



Kom ihåg mig?