Livet är på topp just nu.

 
Igår for jag till Tomas. Det började med att vi åkte och kollade in hans ena systers nya hus. Stort var det och fint blir det! Därefter fick jag äntligen se min och Tomas blivande lägenhet. Ja, för hans pappa är hyresvärd och den ligger nästan intill deras hus. Men jag har ändå aldrig varit in där. Bara sagt att "okej, jag ger det ett försök att bo i Obbola". Men jag blev väldigt glatt överraskad. Även om det var lite kaos där nu så såg jag möjligheterna. Dessutom ska de renoveras stora delar så det kommer antagligen bli suuperfint när det väl är klart. Vilket jag hoppas är snart för jag blev bara mer sugen på att flytta nu. När vi kollat in den så var jag tvungen att få köra förbi stallmöjligheterna. Så vi åkte förbi två stall men får väl kolla vidare på det när det isåfall börjar bli läge. Därefter åkte vi direkt hem till datorn för att kolla badrum, sovrum och kök på Ikeas hemsida. Såå taggad!
 
Denna dag började med att jag åt en snabb frukost hos Tomas innan jag åkte till stallet och gjorde morgon. Sedan hem för att svida om till träningskläder. Kl 8 började jag jogga mot Johanna så sprang vi en runda tillsammans. Slutade på milen för mig, vilket är första iår. Kändes riktigt bra också även om tiden behöver slipas på! Nu däremot väntar stallet. Bulan ska ridas och förberedas med lite lösgörande inför morgondagens dressyrträning för Emma.

Va kul med flytt Elin, då får ni komma och handla hos oss på fyren!
roligt att du springer så mycket nu också, kanske kan vi ta en löptur i terrängspåren i obbola ihop när ni flyttat? :)

Svar: Självklart kommer vi och handlar då, det är dock en bit bort! Och jag hakar mer än gärna med ut på en löptur då! :D
Elin Magnusson

Vi får ju en stallplats ledig efter sommaren, det ligger ju nära obbola ifall du är intressserad :)

Svar: Vaa, får ni plats? Ja, då flyttar jag ju garanterat från grubbe! Jag vet ju hur bra det skulle vara hos er men kommer såklart ändå att undersöka saken mer i stallen i Obbola. Vill helst kunna cykla men det viktigaste är att både jag och Bulan trivs :D
Elin Magnusson

jaa det är ju bara att höra av dig när du bestämt dig^^




Kom ihåg mig?