hemmatävling dag 2

Hej hörrni. Dagens tävling blev tyvärr iprincip inte alls. På framridningen och framhoppningen kändes han jättefin, verkligen! Men så var jag sen ut till banan och hann aldrig stå beredd där inne medan ekipaget innan red. Så jag gick in precis efter att jag fått min startsignal. Så jag blir jätte stressad, fattar galopp, lägger en snabb liten volt och rider med kort väg direkt på hindret. Och Bulan ba "vaa, ett hinder? skulle vi börja hoppa redan?". Så han fick väl en chock och så tog vi skillda vägar och gick till fots ut..  Tillät mig att vara sur (läs jäävligt förbannad på mig själv) en stund, åkte hem med hästen, for hem och tröståt en glass och for sedan tillbaka till Hippo och skakade av mig mitt misstag där och då. Nu skiter jag i detta, fortsätter träna mer banor hemma (för jag har ärligt inte hoppat bana på annat än provridning och tävling med honom) och sedan kör vi revanch nästa gång. För efter denna helg tänker jag bara minnas gårdagens klass!
 
Här är även fyra fina bilder som Jenny Nyström Welam tagit. Älskar dem! Dessutom är mitt överliv helt okej nu. Det bara handen, och trampet i stigbyglarna som ska bli bättre med sitsen.
 



Kom ihåg mig?