Ett kapitel stängs och ett annat öppnas.


 
Nu är min tid i kombigruppen över och det känns så himla tråkigt.. Jag trodde att aldrig att det skulle bli en sådan rolig, utmanande och lärorik termin. Men det blev de verkligen! Jag har fått rida massa fina hästar. Några som varit mer utmaning än andra och nån som jag kallat favorit. Så jag ångrar verkligen inte att jag började. Dessutom fick jag lära känna en grupp super härliga tjejer som alltid varit så positiva och peppande. 
 
Jag fick avsluta terminen med att rida Sillen igen. Hade ju egentligen inte velat det då det kändes så dåligt sist. Men bara av att få tänka över vad man gjorde bra och dåligt några dagar så har det alltid gått bättre till nästa gång. Idag kändes det nämligen grymt bra jämfört med sist. Vi red lite trav och galoppbommar, hoppade linjer osv och jag fick massa runda fina språng tillskillnad från förra gången. Så det kändes som ett riktigt bra avslut. Det hjälper verkligen att få rida hästen två gånger i rad. Det gör vääldigt mycket! Nu ska jag somna gott efter denna dag. Imorgon väntar jobb och sista gången med den andra träningsgruppen. Men det gruppen kommer jag ju tillbaka till i Höst. 



Kom ihåg mig?