banträningen igår

Hallå!
Fick bråka med tekniken alldelens för mycket igår så jag blev less. MEN, banträningen igår gick oväntat jäkla bra! Bulan kändes kanon redan på framridningen. Några språng i början mesade jag men sedan de sista sprången är jag riktigt imponerad på. Vågade fortsätta i lägen som jag tidigare tvekat. Sen gick jag in på banan och tog ordentligt med tid på att känna att han var där. Både framåt och tillbaka. Vilket han var. Första gången jag verkligen inte hade halva banan innan de bra sprången kom. Ettan velade han lite dock men jag ramade bara in så hoppade han. Samma sak med ett hinder till. Fick ta någon halvhalt ibland och hålla om med benen lite extra ibland. Speciellt mot sista som var ett smalare hinder. Men annars kändes det ovanligt enkelt och jag var helt lyrisk efteråt. Bästa rundan hittills!! Har knappt något att klaga på alls. Förrutom min hand över hinderna. Men annars så!!
 



Kom ihåg mig?