Måndag

Började denna dag med ett ridpass på Bulis. Red ett pass ute på Hippos bana och han kändes rätt "loj". Men kämpade på bra trots värmen. For sedan med Tomas och hans pappa och kollade in kök till lägeheten innan jag for ut på en löparrunda. Nu har jag precis ätit en god middag och inväntar Tomas.
 
Måste bara berätta en annan sak. Jag och mamma försöker avdramatisera det här med vatten för Bulan. Det går jättebra att duscha honom men att lite försiktigt spola av ansiktet eller att få ner han i kanten av älven, är svårt. Speciellt det sist nämnda.. Har som mål att få honom att gilla älven till slutet av nästa sommar. Men idag kunde jag faktiskt spola lite i ansiktet utan att han brydde sig. Det slutade faktiskt med att han tog fast slangen i munnen och drack. haha.. ja, så här såg det ut.
 



Kom ihåg mig?