Halloj!

 
Halloj!
Tar en paus från värmen. Tvingat i mig massor av vatten för det är verkligen suuuper varmt ute! Önskar att jag haft möjlighet att åka till havet men tar mig inte dit.. For med brorsan till älven för ett dopp (årets första) iallafall. Känns skönt att få två lediga dagar efter sju dagars jobb. Började iallfall dagen med något som skulle bli ett intervallpass. men just i slutet av uppvärmningen så fick jag ett sms av hovslagaren som ville komma klockan nio istället för halv ett. Så jag sprang fort hem igen för snabb frukost.
 
Så nu har Bulan på sig skon igen. Båda fram är värkade och peppar peppar såg det rätt bra ut även om vi plastade lite på den sämsta delen av ena fram. Så ikväll ska jag äntligen få rida efter att Bulan haft en veckas vila! Dock kommer det inte bli någon hoppning inom närmsta veckorna. Bara några småhinder. Men det är bättre än inget!



Kom ihåg mig?