Välkomnar 2014 med öppna armar!

Hejhallå!
I helgen jobbade jag elva timmars pass både på lördagen och söndagen. Dessutom vaknade jag upp med febervibbar på lördagen och har inte varit jätte kry. När jag sedan har jobbat klart mitt pass imorgon har jag jobbat åtta dagar i rad. Vilket jag såklart är jätte glad över att jag få göra. Men jag har Ipren att tacka för få någorlunda med energi. Min motivation till livet har inte heller varit den bästa på senaste tiden och att fira nyår kändes bara jobbigare och jobbigare ju närmare dagen kom. Så när planerna för Nyår dessutom inte blev som tänkt så bestämde jag och Tomas oss för att bara vara i Obbola. Vilket jag är jätte glad för. Det var både skönt att inte vakna upp jätte bakis idag och dessutom hade vi väldig, väldigt trevligt. Var med hela Tomas familj. Utom hans äldsta syster och hennes sambo. Så vi åt och drack gott, spelade spel och skålade in det nya året medan vi stod på altanen och kollade på fyverkerierna. 
 
Nu är väl tanken att jag ska ligga så mycket i soffan som möjligt när jag inte jobbar. Så att jag blir frisk så snart som möjligt. Hostan som sitter i är inte rolig och min längtan efter gymmet börjar ju bli ganska stor. De där "en-veckas-uppehållet" blir längre än vad som var tänkt. Fast det var väl också det jag började misstänka, att jag skulle bli sjuk...
 
Ingen aning om vad som hänt med min telefon men såhär bra blev bilderna.. (Tur att jag får julklappen från mig själv snart.. hehe)
 

 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?