Utanför hans box hänger en ensam grimma...

Jag åkte till stallet igår. Egentligen för att jag var tvungen. Skulle hämta min ridhjälm. Men det var fruktansvärt. Det var fruktansvärt att inte höra honom gnägga när jag klev ut i bilen. Den var fruktansvärt att inte kunna gå in i boxen och borra ner sig i hans mjuka päls medan han överöser med blöta pussar. Jag blir bara så arg. Vi hade ju just funnit varadras tillit och funnit den stora lyckan med att få vara med varandra. Men jag måste stå emot den här ilskan varje dag. Men det är verkligen svårt för jag är så förbannad över att vi inte fick chansen att göra mer ihop. Vi fick inte visa alla att vi hittat varandra.. Min bästa, bästa vän!
 
 
 

Jag förstår precis vad du menar......i april är det sex år sedan RV lämnade mig. Mitt hjärta det värker fortfarande.
Kram!

Svar: Ja huvva.. det svider!Kram till dig med!
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?