Måndag



Jobbade helhelg i helgen (dvs 8-19 lördag och söndag). När jag inte jobbat har jag typ sovit. Så känns det. Man varken orkar eller hinner med så mycket annat. Men idag var jag nästan ledig och jobbade bara 8-12. Nu är jag iallfall hemma och har tänkt bege mig till Iksu. Har inte tränat på över tre veckor. Tog ju en veckas pause som ni vet. Då bröt en förkyldning ut, plus att jag jobbat mycket. Men idag är det dags. Har dock insett att jag har en inflamation i båda handlederna men värst i höger.. Så det blir inga vikter idag. Men det är verkligen dags att komma igång nu. Sedan väntar ju första ridlektionen ikväll. Är måttligt nervös och vi börjar tydligen med hoppning, insane! Jag har hoppat två gånger sedan i maj, varav senast var tävlingen på Chamonix i somras.. Ni får nog hålla tummarna för mig! 
 



Kom ihåg mig?