mitt födelsedagsfirande!

Så klockan två i lördags dök släkten upp. Mamma och pappa hade gjort både smörgåstårta, tårta, bullar och kakor. Väldigt trevligt var det! Sedan tog jag det bara lugnt, såg ett avsnitt av "Bron" innan pappa gjorde middag. Entrecote, sötpotatis, bea och ett glas rött (läs: minimalt glas vin, försöker ju lära mig dricka vin men det går riktigt dåligt..). Senare på kvällen dök alltså kompisarna upp och totalt var vi tolv personer, sådär lagomt om ni frågar mig. Vi åt tårta, drack bubbel, lyssnade på bra musik och snackade en massa skit. Sedan hade även Klara, Jenny och Cissi styrt upp en frågesport med frågor om mig. Garvade en del när vissa minnen bläddrades upp. Sedan fortsatte vi dricka, prata, dansa, skratta. Tiden gick väldigt fort men vid halv fyra hade alla farit och jag och Tomas gick hem. Somnade med ett leende och vaknade bakfull. Otippat! Dock gick det översnabbt men istället har jag såklart blivit förkyld igen. Inte så otippat de heller.. Verkar ha världens sämsta imunförsvar tyvärr. Här kommer iallafall de få bilderna jag tog. Några med systemkameran och resten med mobilen.



Kom ihåg mig?