Löparlycka!!



Igår införskaffade jag nya löparkläder för att kunna springa vinter tid. Det är Crafts stormkläder. Vindtätt och med fleece på insidan. Klarar mig lätt med endast byxorna, underställströja och jackan upp tilll ca -10/15 grader. Sedan åker långkallsongerna på. Fast blir det mycket kallare än så vet jag inte om det är så bra att springa heller. 
 
Men hur som helst!! Jag kunde inte vänta så hemskt länge med att prova dem. Kroppen känns äntligen bra sedan den nya medicinen och jag kände bara att nu jävlar är det dags. Så igårkväll kl 21.30 gav jag mig ut. Det blev 3,5km i nysnö och jag log och skrattade för mig själv hela vägen. VIlken jävla lycka det är att äntligen få känna sig som en 20åring igen. Den riktiga Elin är fan back on track!! 
 
Idag vaknar jag upp med den rätta värken. Träningsvärken. Gotta love it! Nu väntar jobb 10-18 och sedan ett pass för Bulis på Hippo.

Vilken lycka! Förstår precis din känsla :D

Vad har du fått för medicin?:)

Svar: Sulfasalazin och kortison (prednisoion).
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?