Hoppträning



Asså åhh.. hade skrivit ett långt inlägg men sen kruppade sidan och jag fick börja om... Så nu blir de väldigt kortfattat. Vi började med att hoppa tre hinder på ena långsidan. Först (kan inte förklara detta) så hoppade vi dessa lite på volt och snett över mitten hindret och volt igen. Blev lite som en åtta. Sedan tog vi hinderna i följd och meningen då var att få in lika många galoppsprång till andra hindret, som till tredje. Jag ville ha fem. Vilket var lätt mellan första men svårare till sista. Men när jag red ordentligt så gjorde han de bra. När jag gör rätt, gör han rätt. Därefter red vi andra långsidan med två kryssoxrar på två lite längre galoppsprång emellan. Där hoppade han suuuper. Lite väl bra kanske. Han hopper verkligen som om det vore höghus när de blir kryssoxrar. Men jag är super nöjd idag! Nu däremot måste jag sova, även om jag är ledig imorgon.



Kom ihåg mig?