Tisdag

 
Har varit både till tandläkaren och optikern på förmiddagen. Fått en ny bettskena nu. Så förhoppningsvis slipper jag alla spänningar i käken som ger huvudvärk. En annan anledning till huvudvärk är att jag länge behövt byta glasögon. När man känner att man inte längre borde köra bil då det är mörk ute, pga att man ser dålig även med glasögon, då skulle man ha bytt för länge sedan. Så jag gjorde en synundersökning och kollade sedan på några bågar. Dock utan att hitta något.. Ingen aning om vad jag vill ha så det blir lite svårt. Men jag ska försöka få med mig mamma nån dag och se om vi tillsammans hittar något som passar mig. 
 
For till Iksu sedan. Axlar och mage stod på schemat men med mest fokus på axlarna. Därefter väntade lunch och nu ska jag städa lite har jag tänkt. Vilket känns pisstråkigt. Har huvudvärk sedan imorse och känner egentligen för att lägga mig på soffan. Men det får bli ikväll!



Kom ihåg mig?