Söndag

i brist av bilder får ni se hoppbilden på mig och Chamonix igen.
 
Hoppade in och började jobba en timme tidigare igår. Alltså 13-19. Trodde att tiden skulle gå sakta men oj så fel jag hade. Det var ovanligt mycket folk och rätt stressigt emellanåt. Men oj vad energi jag fick av så mycket glada människor! Att sitta i kassan är faktiskt väldigt roligt ibland! For iallfall till Tomas sedan. Vi såg blandannat första avsnittet av Sons of anarchy, säsong 4. Lite efter, ja! Men jäävlar vad arg jag blev i slutet.. och ledsen! Vet inte ens om jag vågar se resten av säsongen! Fast man måste ju. Jobbade iallfall 8-14 idag och for sedan bara hem för att byta om innan jag for till Hippo. Red Chamonix ca 45 minuter i ridhuset. Sedan for jag till Rasp. Tog en prommis med honom innan han fick komma in. Nu väntar jag på middag och sedan blir det nog en tidig kväll!



Kom ihåg mig?