Söndag

Hej igen. Nu var det ovanligt längesedan. typ! Igår efter jobbet åt jag först och främst meega god hamburgare. Hemmagjort bröd med pulled pork! Alltså det tog verkligen hamburgare till en ny nivå! Men därefter for jag och Tomas till bowlinghallen för att möta upp ett gäng kompisar. Så vi körde lag och spelade en omgång. Var evigheter sedan sist men roligt var det! Därefter åkte vi hem till Emilia och snackade massa skit. Vi hängde nog kvar till halv två innan vi drog oss hemåt. Somnade som en stock sedan.(för när var jag uppe till efter tolv senast..? har ju blivit som en liten tant!). Klockan ringde dock tidigt för att åka och ta ut Raspen men jag somnade lika fort igen när jag kom hem. Så för första gången på jätte länge fick jag en sovmorgon med Tomas. För antingen så är det han som ska upp och jobba eller så är det jag. Men idag var det ingen av oss!

Hur som helst! Sov rätt länge. Hade planerat att städa rummet idag men fick frågan om jag kunde jobba idag 14-19 och det ville jag ju inte tacka nej till. Så jobbade och flyttar städningen till imorgon istället. Funkar ju det också! Nu däremot blir det en lugn kväll och något avsnitt av "Under the dome". Hoppas ni haft en bra helg!
Försökte fota bowlingen men det var lite svårt i mörkret!



Kom ihåg mig?