Sara Back!

Ni vet när jag skrev inlägget om motivation? Annars kan ni läsa det här. Berättade snabbt att Sara Back driver en av mina stora favorit bloggar om träning. Har läst hennes blogg rätt länge och för ca ett år sedan berättade hon att hon bestämt sig för att träna hårdare och äta striktare för att delta i Bikini fitness. Innan jag skriver klart vill jag bara säga att jag inte alls är något stort fan av denna typ av tävling. Det är inte direkt hälsosamt! Inför tävling är rutinerna jätte strikta och för tävling finns knappt några droppar fett och bara muskler.Jag röstar hellre på lagomt med fett och mycket muskler! Heller äta jämt året om. Hitta balans helt enkelt! Men alla har ju sina intressen.
 
Det som jag tycker är underbart med denna brud är att ha fått följa hennes mål och visioner. Om jag jämför med andra bloggare som tävlar i Bikini Fitness så tycker jag att hon ändå har ett väldigt sunt tänkt! Har sett andra ex som blivit väldigt sjuk och knappt kunnat träna dagarna innan. Men började nog helt enkelt träna hårdare istället för att rådeffa månaderna innan. Vilket jag anser är mycket bättre! Det jag ska komma till är iallfall att i Augusti tävlade hon sin första tävling där hon vann. Två veckor senare var hon Overall vinnare Lahtis. Yttligare två veckor senare kom hon sexa i VM i Ukraina. Gick då vidare till den sista och viktigaste tävlingen som var "Arnold Classic Europe" i Madrid. Den tävlingen var alltså hennes stora dröm och hon tar sig raka vägen dit. Inte nog med det så vinner hon! Det är ju faktiskt sjukt. Raka vägen in i mål med knappt en motgång, för ja hon var tydligen besviken över sjätte platsen i VM.. Ni tycker kanske att det knäppt att jag följt detta när jag inte riktigt är för detta med Bikini Fitness. Men jag gillar verkligen den här tjejens inställning. Hon fajtas raka vägen i mål. Jag tycker det är grymt. Hon är grym! Tror dock att ni skulle behövt följa henne för att förstå. Men börja nu istället. Ni hittar hennes blogg här.
 
 
 
 
 
 
 

Hej Elin,
Wow, vilket inlägg! Tusen tack fina du! Du gav mig nu ett riktigt lyckorus och en hejdundrandes motivationskick!

Kram på dej! /Sara




Kom ihåg mig?