Onsdag

Hej!
Gårdagen i Huvudstaden var riktigt rolig! Tänkte skriva ett inlägg om det sedan men just nu har jag inte riktigt tid. Känner mig dock helt slut idag men har precis druckit en koppkaffe i hopp om lite energi. Är taggad ändå, gäller bara att ha med kroppen! Ska åka och träna snart och idag blir det bröst och triceps! Sedan hem för lunch innan jag ska till stallet. Min kusin kommer och ska rida en ponny i stallet så jag ska hjälpa henne. Sedan ska Raspen också få komma ut på en skrittur. Ikväll väntar sedan mera utbildning. Men detta gång är det en foderutbildning! Kommer bli hur bra som helst för detta behöver jag verkligen! Har alltid fått hjälp med foderkunniga med Mio och Raspen men det bästa är ju om man kan mer själv. Okej, helt okunnig är jag inte men det kan bli mycket bättre! 
 



Kom ihåg mig?