Måndag

Har haft en bra start på veckan! Ställde inte väckaren till i morse så jag vaknade halv tio. Kändes kanske inte så bra just då men jag måste nog lära mig att det inte är så farligt att sova längre då man ändå inte har speciellt mycket att göra. Så vid tio åt jag frukost. Lite senare hoppade jag in i duschen och for sedan till stan för att möta upp Kajsa. Vi tog en lunch på Göteborg. "Göteborgs plocktallrik" blev det och vi insåg nog efteråt att portionen mer var som en middag. Eller kanske lunch för två. Mätt blev vi ju iallafall. Kikade runt på lite klädaffärer sedan. Hittade ett linne, ni får se imorgon. Mötte sedan upp en annan vän för kaffe och mera snack. Så jag har nog fått prata av mig idag, vilket var underbart! Kom hem till middag sedan och då var jag väl ioförsig inte jätte hungrig. Drog till stallet sedan. Fixade stallet och pussade på Raspen. Sedan hem igen för dusch igen innan en granne kom hit. Planer för ett Halloweendisco skapades för barnen runt området. Nu däremot väntar sängen för mig. Godnatt!



Kom ihåg mig?