Kameratips, någon?

Hallådär!
Jag skulle behöva hjälp med en sak! Jag har tänkt köpa/önska mig en bättre kamera. Det ska vara en enklare modell för mig som aldrig haft systemkamera. En systemkamera för en nybörjare, finns sådant? Det ska heller inte vara allt för dyr och jag har inte heller tänkt mig en massa objektiv till.. Så om någon har bra tips på en kamera som kanske skulle passa mig, säg till!
 
 
 

Canon 400d, lätt och smidig som ger bra bilder! :) de var kameran jag hade innan min 7D. :)

Svar: Näe den va inte dålig!!, tack för tipset:)
Elin Magnusson

Jag har haft en Canon 1000D i 4 år. Om du tittar in på min blogg så ser du bilderna från den :) Finns färdiga inställningar för det mesta om du inte vill sköta den biten själv (porträtt, sport, landskap osv)Har fungerat super för mig :) Har varit jättenöjd med den!
Lycka till :)

Svar: Ja, jättefina bilder! Tack för tipset!!:)
Elin Magnusson

Kan rekommendera dig att köpa Canon. Och när du väl har en kan du få gå en gratis fotokurs hos mig och lära dig alla grunder ;)

Svar: Tack Anneli! :D
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?