Idag är det verkligen ingen vanlig dag!

Nej, för det är min älskade pojkväns födelsedag. Inte heller bara en enkel födelsedag utan han fyller hela 20 år. Alltså jag får faktiskt liite åldersnåjja (förlåt, jag vet att jag inte får säga så som 19åring). Alltså jag minns så väl när jag gick sexårs och tyckte att femmorna och sexorna på Backenskolan var sååå stora! Sen när jag väl gick där så tänkte jag alltid att när man är typ 18-20 då är man ju ett så stort barn man bara kan bli. För sedan är man faktiskt inte tonåring längre. Då är det ju dags för jobb, egen lya, familjeliv. Ja, jag vet att jag har lite för bråttom ibland men lite sånna tankar får när jag hör 20. För nu är det faktiskt bara lite mer än fyra månader innan jag själv är där.
 
Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om. För Tomas fyller ju år idag och det är ju skit stort. Så om Tomas nu läser detta, vilket jag tror han gör även om han inte erkänner det, så Grattis! Grattis älskade du på din dag. Jag älskar dig nu och föralltid, oavsett vad!
 
 
 



Kom ihåg mig?