Har äntligen varit på gymmet igen!

Som rubriken lyder så har jag äntligen varit på gymmet igen! Har egentligen kännt mig pigg sedan torsdags/fredags. Men jag bestämde mig för att vänta till idag för att vara på den säkra sidan. Vill inte riskera att bryta upp förkyldningen igen. Har förövrigt aldrig haft en sådan här kortvarig förkyldning (peppar,peppar). Denna har suttit i ungefär en och en halv vecka. Sist jag var förkyld var det nästan fyra veckor och första sommaren jag var tillsammans med Tomas minns jag att jag var förkyld i ungefär 13 veckor fast väldigt upp och ner. Då berodde de på att jag och Tomas smittade varandra i omgångar och även att jag inte var speciellt stillasittande och brydd i att bli frisk. Men nu har jag ju absolut inte tränat, inte motionerat häst och knappt jobbat. Så vila hjälper, det är något jag fått bevisat för mig själv nu!  
 
Nog om det. Måndag = ben! Dock det såklart rätt lugnt och det gick ändå rätt tungt. Passet blev nästan en halvtimme kortare än vanligt men så fick det vara. Hoppas att jag är tillbaka på banan snart! 
 
 



Kom ihåg mig?