Vezzo - ny favorit!

Igår mötte jag upp Kajsa på stan vid halv sju. Vi gick in på Vezzo för en middag och lite snack! Vi båda tog pasta och jag valde en "Campanelle Alfredo con pollo" - pasta med kycklingbröstfilé, vitlök, grädde, ost och örter. Alltså det var så magiskt gott. Det bästa var att dem hade väldigt bra priser, vilket faktiskt sätter pricket på i:et. Jag kommer gå dit fler gånger och nästa gång måste jag nog prova pizzan!
 
Vid nio for vi sedan hem till Kajsa och hängde med Tomas, Nicke, Emila och Martin ett tag. Såg skandalen från Idol (är fruktansvärt förbannad...) och snackade lite mer skit. Slutligen for jag och Tomas hem till mig och slocknade kvickt!
 
haha jaa tröjan jag inte använt på länge, det tog jag igår och det gjorde visstKajsa också. Så vi matchade fint!
 



Kom ihåg mig?