Måndag

Hej igen!
Vaknade klockan tio idag och var helt slut! Hade ställt klockan på halv nio men jag tog mig ärligttalat inte upp då.. Har haft en jättebra helg trots att jag jobbat hälften av timmarna! I fredags jobbade jag som sagt på en fest. Det var faktiskt rätt roligt! Kom hem vid tolv så det blev inte jätte sent men då det var livemusik och en del spring mellan borden så var jag inte pigg då klockan ringde sex på lördagmorgon. Jobbade 8-19 och det var en rätt stressig dag med mycket folk. Men det är då det är roligt också! Sedan for jag hem till Tomas. Hade tänkt mig en lugn och tidigkväll men strax efter tio rullade vi och hans äldsta syster Helen, lite spontant till staden. Helens sambo spelade med sitt band på Peppes så vi for dit helt enkelt. Vi och en massa 40/50+are. Men det var skitkul och jäkligt härlig musik med massa gammrock! Dock var vi inte isäng förrän strax innan två.. Men det kändes ändå värt det, trots att klockan på söndagmorgon ringde strax innan sju för att återigen jobba 8-19. Inte lika mycket folk då så det blev inte lika stressigt.
 
Men en kombo av att vara inne hela helgen, för få sovtimmar och dessutom bara tryckt i mig skitmat, gjorde att jag sov som en stock i att och ville nog aldrig kliva upp! Hade som sagt ställt klockan på halv nio men somnade om utan att tänka på att klockan ringt. Klocka tio vaknade jag igen och skulle lätt kunnat somna om men elva timmars sömn fick räcka! Vaknade med huvudvärk imorse men efter en bra frukost och en massa kaffe känner jag mig mer på banan. Idag väntar träning, stallet och sedan en lugn kväll. Så sovtimmarna kommer snart på plus igen!
 
Här är en bild från fredagen.
 



Kom ihåg mig?