Gårdagens stora nyhet!

Bild från Isabellas blogg.

Jag har som vana att kolla facebook och Instagram när jag vaknar på morgonen. inbillar mig att jag vaknar till då. Det första jag såg igår morse, var att Isabella "Blondinbella" löwengrip hade postat en bild om att det var dags. Bäbisen i magen hade bestämt sig för att komma ut. När hon sedan, sex timmar efter, la upp en ny bild om att deras lilla son  var född så kom faktiskt en tår. Så himla töntigt att jag följer vissa bloggar så noga att det känns som att jag känner dem.. Men så är det! Har inte berättat detta men dagen innan det beräknade datumet på bäbisen, så drömde jag om att hon skulle föda. Jag var hennes bästa kompis och vi var hemma hos henne. Rätt var det var fick hon värkar och vattnet gick. Hon skrek "yesss, nu är han på gång", sedan la hon upp en madrass och massa kuddar på golvet. Jag bara skrek att vi måste åka in till BB. Men hon skulle bestämt föda i hennes hem, på golvet! Så kan det gå.. Grattis till Isabella och Odd iallafall!♥
 



Kom ihåg mig?