Torsdag

 
Det sjukaste hände imorse.. Jag gick alltså och la mig halv elva igår och ställde klockan på åtta för idag. Klockan ringde men jag somnade om. Det klart att det hänt förrut att jag somnat om men då brukar jag vakna igen typ tjugo minuter senare. Men idag vaknade jag alltså två timmar senare!! När jag vaknade igen så stod klockan på 9.55 och min lektion skulle börja prick tio.. Fatta paniken!! Jag som aldrig kliver upp senare än halv tio, inte ens på helgerna, vaknar alltså klockan tio efter att ha sovit elva timmar. Jag som inte ens trodde att det var möjligt att sova så många timmar.. Hur som helst så kastade jag på mig kläder, stoppade i mig en liten frukost, borstade tänderna och cyklade iväg. 10.10 var jag på skolan. Så rätt snabb var jag men detta resulterade i ont i magen och det tog ett tag att varva ner.. Så kan det gå! Nu har jag ätit mellanmål i lugn och ro. Ska snart bege mig till gymmet för att göra av med energi. Annars lär jag ju aldrig somna ikväll med mina överskott av sovtimmar!
 
 



Kom ihåg mig?