Måndag

 
Jag vaknade ioförsig lite för sent imorse och fick skynda mig iväg till skolan men sedan kom tanken. Detta är min sista riktiga vecka i skolan. Jag har NK prov och ett fördjupningsarbete kvar. På torsdag sätts betygen och på fredag ska datorn in. Detta firas ju helt underbart med att helgen bjuder på brännbollsyran. Ska inte spela själv men jag ska fan få se Alina Devecerski(!!!) och massa annat bra tillsammans med ett gäng kompisar. Fyfan vad kul! Sedan återstår två veckor. Vecka 23 har jag skola (fast vet inte ens vad vi ska göra där?) på måndagen och tisdagen. På onsdagen behöver vi ej vara där för på kvällen är det balen(!!!). Sedan ledig torsdag och fredag. Vecka 24 vet jag inte vad vi gör på måndagen men tisdagen är det mingel på skolan och därefter sista fixet av flaket osv! Sen på onsdagen smäller det - STUDENTEN. Så jävla lite kvar nu! Livet leker ju at the moment!
 
Annars så fick jag till ett grymt ben- och magpass på gymmet. Därefter kom solen fram och jag la mig ute för lite plugg. Nu väntar dusch och mer plugg innan Tomas kommer hit.



Kom ihåg mig?