Äntligen har vi fått svar

 
Det vad ändå med lättnad som jag och mamma åkte från vetrinären imorse. Även om det känns tugnt just nu. Raspen har alltså ont i ett bakknä och det är antagligen de han har velat visa oss de senaste två-tre veckorna. Om tre veckor ska vi tillbaka och är han bra då, ja då är vi ändå ganska snart fit for fight igen. Men om inte.. Ja då bryter jag ihop på riktigt!
 
Kan dock inte förstå vad jag gjort för fel. Jag hoppar de lägsta klasserna och hopptränar inte mycket mer än någon annan. Visst att jag inte rider honom i en perfekt form men vad är det stora felet.. Fast jag kan inte hålla på att tänka på det heller!

Sjukt svårt detdär. Han kan ju bara slagit i sig, det behöver inte alls bero på ridningen. Så var det med flisan, höll på bli galen då jag försökte fundera ut varför. Så per i timrå sa att hur mycket vi än vill kan vi inte förhindra att något händer dem, tyvärr..Stay strong! Ni är snart tillbaka! Kram:)

Han blir frisk efter lite vila. Sköt om Er.




Kom ihåg mig?