Vem har sagt att en dans på rosor ska vara smärtfri?

 
...
Huvudet känns överbelastat av tankar. Framförallt stress och en gnutta ångest. Skola. Behöver jag säga mer?
Jag har tappat orken, lusten och styrkan. Dessutom är det mindre än hundra dagar kvar nu och en hel del grejer kvar att bocka av. Inte bara plugg utan annat som ska fixas inför bal och student. Känner mer ångest och stress än lycka just nu. Vill bara att det ska gå över, vill slippa detta.. men jag måste! Men dessa måsten gör det svårare. Det bli som en spärr som stänger av hjärnans funktion. Försöker ta ett i taget men ser bara allt annat som också måste göras, som ligger och skaver. En röst som påminner om allt kommande, alla andra måsten. Det sätter stopp för det jag försöker med nu. 
Allt blir som ett enda kaos. 
...
 
 
 



Kom ihåg mig?