PÅSKLOV

Det är många blandade känslor över detta lov. Det känns otroligt skönt då det kommer finnas mer tid till att göra precis det jag vill för stunden. Samtidigt som jag inte slipper undan skolan ändå. Projekarbetet tynger mina axlar som mest just nu och man får ofta dåligt samvete och lite ont i magen så fort man gör något annat än att plugga. Därför har jag börjat att planera mitt lov. I helgen släpper jag detta helt och hållet. Jag har pluggat nu hela tiden från det att jag slutade (fick sluta tidigare) och gjorde bort lite. Sen i helgen ska jag hjälpa till på Hippos nationella tävlingar och utöver det tänker jag bara ta det lugnt! Sen kommer faktiskt en tjej från Göteborg och ska rida Raspen. Hon red och tävlade honom en del när Karin ägde honom. Så de blir spännande! Så helgen är redan uppbokad och efter det tänker jag lägga mycket krut på rapporten men också lägga ner mer tid på sådant man skyndar sig igenom annars. Som att vara i stallet och mysa med min häst lite längre på dagarna, slippa stressa på gymmet, åka till min pojkvän lite mer, gå på stan kanske och sånt. Sen nästa helg är det jobbhelg så.. fan de tänkte jag inte på.. Jag ska slappa varje minut som går att slappa helt enkelt!
 
Hoppas ni får en bra påsk!



Kom ihåg mig?