Lite häst!

 
Har ju glömt skriva om i tisdags. Hade ingen hoppträning då det var teorivecka på Hippo. Men vi drog in och hoppade lite ändå. Så byggdes det som jag tycker är enkelt att göra när man är själv, men som ändå går att ridas på många olika sätt och är bra träning! Som ni ser försökte jag lite snyggt rita.. Tog inte med kameran  så därför visar jag hur jag red. Gick helt okej faktiskt, han var sådär lagomt pigg och glad! 
 
Om ni är ute efter något enkelt att bygga upp så är verkligen den där klockren tycker jag. Man kan träna på både långa och korta distanser, man kan träna omhoppningssvängar,linje och sen brukar jag ibland mäta in så att man kan rida på båge också så som att man rider på en konstigt formad åtta. Ja ni fattar, finns några alternativ!

Övningen kallas visst för huset, hörde jag =0)




Kom ihåg mig?