Fredagskvällen...

Sängen är just nu väldigt saknad. Efter en lång dag så är det väl alltid så. Men idag valde jag att ta bussen hem från Obbola när jag slutat. Tomas skulle göra annat och ja skitsamma. Att ta bussen hem en fredag kväll är inte jätte mysigt. Först väntade jag nästan 20 minuter på Obbola bussen. Frös som tusan eftersom att jag är sämst på att klä på mig.. Sen åkte jag buss till stan i 45 min och väl där fick jag vänta 25 minuter till på nästa buss som tog 20 min hem.. Finns nog värre historier men det är hur som helst inget roligt sett att tillbringa sin fredagskväll, hade hellre jobbat längre och tagit mig hem snabbare! Sen har jag diskat rätt mycket på jobbet så mina händer var som öken själv. Har fettat på dem nu.. Så nu är händerna alldelenns röda och bränner! Men annars är livet jäkligt bra. Kände bara för att klaga lite till. Nu ska jag sova, imorgon ska bli en bra dag, lördag heter den!
 
Ska drömma lite om värmen inatt
Turkiet 2011..



Kom ihåg mig?