söndag

Har inte gjort många knop idag! Vaknade som sagt strax innan elva. Då åt jag och Tomas frukost innan han for hem. Så jag drog med pappa och handlade, gav Raspen mat och kollade även lite efter cykeln.. Därefter tog jag det lugnt innan jag åkte hem till Anna i Hissjö för att få rida!! Fick rida en söt liten ponny. Dock tror jag denna häst testade mig genom att skita i att lyssna på min skänkel och ville inte gå fram nå hemskt mycket! Alla som känner mig bra vet att det inte är min starka sida att övertala hästar. Men det var roligt ändå att få rida ändå! 
 
Ni får en bild från en annan dag, på Raspen. Helt galet vad fin häst vi har. Önskar bara han blir ridbar snart.. Saknar oss ihop så himla mycket nu.. Speciellt när jag inte har någon skola, inte så mycket iallfall!



Kom ihåg mig?