Torsdag!

Stal denna bild av Jenny. 
Tagen från dagens  ridtur!
 
Klockan är alltså snart 22 och jag känner mig väldigt redo för sängen! Klev alltså upp sex imorse för att åka med Tomas. Så när jag var hemma strax innan sju och for då ut och sprang. De var dock de 3 värsta kilometrarna i mitt liv. Men det är bara ett tecken på att det är dags att börja löpträna mer igen! Så sedan väntade Iksu på mig för lite styrketräning. Väl hemma blev det lunch innan jag for till stallet. Raspen fick en fem minuters prommis bara för att och sedan jag smorde hans sadlar, mockade och fixade. Väl hemma väntade städning av huset. Så nu är hela huset dammsugat! I mitt rum är det bara kvar att jag behöver städa upp min garderob men det tar jag nån annan dag. Därefter satte jag mig ner med bror och såg Transformers 2 (Vet att jag sagt det förr, men FAN vad dom är bra!!). När den filmen var slut så stoppade jag i mig middag innan jag åkte hem till Jenny i Hissjö. Så jag fick rida stora Hatte igen och vi tog en mysig ridtur i skogen. Underbart var det! For sedan till Raspen och tog in honom. Han visade sig från sin busiga sida och bjöd på alla sina fina gångarter och avslutade med att rulla sig innan han kom fram till mig. Bushästen min! Så jag är alltså rätt nyss kommit hem. Har bara hunnit duscha och fikat. Så nu känner jag mig så där härligt trött i kroppen. Mycket bra dag!



Kom ihåg mig?