Tisdag

 
Tog sovmorgon till nio imorse vilket var huuur skönt som helst! Åt frukost och for sedan och handlade lite. Därefter for jag och tränade. Sprang först på löpbandet. Överraskade mig själv med att springa 5 km i olika tempon och med lite "backar", helt utan problem. Detta var överraskande med tanke på att det var andra gången jag sprang på flera månader och sist så sprang jag 3 km och kroppen sa emot exakt hela tiden. Måste dock berott på att det var innan frukosten. Kondition på morgonen funkar inte lika bra som styrketräning! Svettig som bara den körde jag sedan lite styrka på gymmet, riktigt nöjd var jag efteråt! Tryckte lite lunch och började sedan baka lite. haha det är min nya sysselsättning när jag är ledig och vädret är dåligt. Gjorde både bröd och "protein bars". Barsen blev dock rätt misslyckade men mer om det sedan. Nu har jag ätit middag och ska snart iväg till stallet. 



Kom ihåg mig?