Recept till pannkakorna!

 
1 ägg 
1/2 banan 
1 msk kesella 
2 msk havregryn
1/2 dl kokosflingor
1/2 tsk bakpulver
1 msk mjölk
alt: 1 msk jordnötssmör/kakao/carobpulver/vaniljpulver osv
 
Blanda alla ingredienser i en mixer. Stek på låg värme med smör/kokosolja. Toppa sedan med de du tycker är gott. Ex: bär / frukt.
 
Jag tog förresten 2 ägg för mer protein och sedan blir det lite lättare att få dem att hålla ihop. Sedan läste jag visst fel för jag tog en hel banan, men det gick bra det också. Sedan hade vi inte kesella hemma så jag tog kvarg, men det är ju som samma sak! Som alternativ tog jag jordnötssmör, blev riktigt gott. Nästa gång smakar jag kakao och ser hur det blir. Jag tog ju också mango och blåbär till. Det blev kanske en konstig blandning men, allt gick ner i magen ändå. Testa!!
 

KANON ELIN! Ska prova det där!:)

Hej Elin!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se




Kom ihåg mig?