Måndag

 
Hej igen! 
Har varit allmänt less och även jobbat en del i helgen och därav inte orkat skriva. I lördags jobbade jag mellan 14-19 och for sedan till Tomas ett tag. Han skulle tvätta en av sina bilar så jag passade på att tvätta mamma och pappas. Den var dock inte ren nå hemskt länge! Igår jobbade jag mellan 8-19 och for sedan hem till Tomas. Han var dock inte hemma så jag gick över och såg en skräckfilm hos hans syrra. Kanske inte smart av mig när jag är som jag är. Men så fick det bli ändå och jag gömde mig mest bakom en kudde! Idag jobbade 8-15 och tog sedan bussen hem. Var hemma halv fem och då däckade jag i sängen. Sov till middagen och åkte sedan till stallet. Raspen fick sig en klippning av man och svans och sedan tog vi en prommis till älven för att bada hans hovarna. Promenerade sedan hem igen. Nu har jag precis duschat och nu tänkt sova! Trots att jag faktiskt fått "helg" nu och är ledig till torsdag. Det känns rätt gött faktiskt!
 

Så fin han är, lillprinsen




Kom ihåg mig?