Trött tjej..

Efter att både ha drömt en sån där panikdröm då allt handlar om någon man skyndar sig till, men aldrig kommer fram och en dröm då jag vann ett högtalarsystem till mitt rum, så vaknade jag av väckaren klockan sju. Kände mig ungefär drogad och hade en skum värk i ryggen. Eller jag vet inte om man kunde kalla det värk. Kunde röra mig som vanligt men när jag andades så gjorde det ont och jag kände mig bara allmänt öm. Men jag kunde ju inte ligga kvar för det. Stoppade i mig frukost och prommenerade till stallet. Promenaden gjorde ryggen bättre men mer än att skritta fick Raspen inte göra. Mest för ungelaget men jag tror jag höll på somna där uppe på hästryggen.. Så att jobba 14 - 21 idag, det tar emot. För första gången sådär ordentligt att det känns jobbigt. Men det är bara att göra!
 



Kom ihåg mig?