Umeå Universitet

Som rubriken lyder så gjorde vi studiebesök på universitetet idag. Det började med några som berättade om deras väg och val mot ännu mer skola efter gymnasiet. Sen fick vi kolla på olika utbildningar och gå runt olika montrar överallt med information om mer än bara skolan. Typ CSN, Bostaden, Iksu osv. Verkar vara ett trevligt ställe att hänga på och jag känner mer och mer att det nog skulle vara rätt roligt med nytt ställe och nya människor. Men jag kommer ändå jobba efter skolan och andas lite först. Sen tänker jag inte börja läsa vidare förrän jag hittar något som verkligen skulle intressera mig. Börjar dock bli lite fundersam över mina betyg. Dom är ju inte jättre bra precis. Men vi får se vart allt hamnar. Tänker inte stressa över detta nu!
 
Vi fick "lunch" där och sen bjöd även Patrik Norqvist på kväveglass. Helt ok faktiskt, iallafall med colasås till!
 
 



Kom ihåg mig?