Söndagen börjat äntligen nå sitt slut..

Bilder från promenaden imorse. Dagens höjdpunkt!
Checkade in på Hippo halv nio imorse efter att ha varit hos Raspen ett tag. Fick se många fina ritter, glada och ledsna miner men också bygga om, bygga upp och bygga bort massa hinder. Klockan 19 checkade vi tillslut ut efter en väldigt lång dag. Då for vi förbi Raspen och mockade lite igen, gjorde iordning hagen (för imorgon får han komma ut i hagen igen) sen sprang vi lite med honom också och vad vi kan se så haltar han inte! Så ska rida imorgon eller tisdag och känna lite på honom. Nu har jag iallfall äntligen fått njuta av en super god middag och åt sedan upp min välförtjänta Ben&Jerrys. Den glassen var min drivkraft på slutet av tävlingen kan jag lova.. Nu ska jag chilla lite innan jag ska till stallet för tredje gången idag och ge kvällsmaten. Sen äre fan sova!



Kom ihåg mig?