Lite gymnastikhoppning!

Tidigare idag var jag som sagt med Raspen till Hippo. Jobbade med samma sak som förra helgen nu när mamma följde med och slavade (hon är bäst!). Red fram lite i alla gångarter och hoppade sedan fram på ett enkel hinder och undrar lite hur jag tänker ibland. När man hoppar ett hinder som hästan nästan kan skritta över, så gasar jag ändå på de två/tre sista stegen. Men det sitter fortfarande kvar i huvudet från ponnytiden tror jag.. Sen hoppade jag iallafall tre hinder på med ett kort galoppsprång emellan innan det blev fem studs. Hade gramanen en stund i början och tog sedan av den. Duktig var han och ordentligt svettig efteråt. Han behöver verkligen detta! 
 
Imorgon blir det ett dressyrpass och jag tror faktiskt dressyrsadeln får hänga med. Har känt att den inte riktigt passar mig för att jag inte kommer åt med skänkeln men det kan ju alltid kännas anorlunda nu, såhär ett halvår senare! Nu däremot är det sängen som gäller för mig. Helger innebär ju sällan sovmornar när man är hästägare..
  



Kom ihåg mig?