lite banträning

Höll på att glömma att skriva om träningen igår!
Vi började med att värma upp på volt över en lite oxer. bom före och efter. Därefter hoppade vi den kommande banan i två delar innan vi hoppade hela banan på sex hinder. Inga Iinjer eller konstigheter. "Bara" orelaterade hinder. Men det är ju nog svårt det också, speciellt när det blir väldigt lång distans. Man hinner ändra sina beslut lite för många gånger ibland.. men jag kortade ändå ner vägarna en del och jag tycker att det gick väldigt bra, ovanligt bra för att vara så mycket orelaterade hinder.
 
Vi hoppade först banan väldigt lågt och då gick det mest fortare och fortare innan hinder. Så nästa varv valde jag att bara hoppa 90cm och bestämde mig för en ny runda med jämnare tempo. När jag väl tar beslut så lyssnar han som vanligt väldigt bra. Gäller bara att fatta besluten också!

första rundan..
 
och andra rundan..

Sv; Tack Elin! Det är en otrolig lättnad.

Ser stabilt ut! Bra jobbat :D

Svar: Åh, tack Hanna! :)
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?