1998.06.18 - 2013.12.10... Vila i frid!

 
 
I tisdags klockan tio somnade han in.. Finaste Raspoetin! Han kom in i våra liv och lyste upp efter saknaden efter Mio. Han lärde oss så otroligt mycket och tog en stor del i våra hjärtan. Mitt och mammas. Men nu är han också borta och jag känner mig så himla, himla tom. Finner inga ord och kan inte förstå att detta hänt.. igen!
 
Jag saknar att skriva här, vet inte riktigt varför. Just nu finns bara inte så många ord att säga. Men jag kommer tillbaka hit igen, så att ni vet. Kram på er!

Tänker på dig/er!
Tråkigt att Raspens skada inte kunde läka. Men nu har han det bra och slipper ha ont.
Ibland har man otur i livet, jag tog bort en häst tre år i rad 2005,2006 och 2007. :-(

Styrkekramar!

<3

Det finns inga ord som lindrar smärtan och sorgen. Skickar en styrkekram till er alla och önskar att jag kunde bära en del av er sorg <3




Kom ihåg mig?