Nu avslutar jag denna vecka!

Idag har jag verkligen inte gjort annat än att varit i stallet. Både igår och idag har jag ju klivit upp fem för att åka till stallet och släppa ut samt mocka och göra mat. Sedan hem för att dra på tävlingskläderna och ätit frukost. Sedan har jag cyklat till hippo och vi har där lastat Chamonix för att åka och starta en klass. Sedan tillbaka till stallet där vi stoppat in Chamonix i hagen för att sedan sedan lasta in Lisa. Sofia har startan en klass och sedan tillbaka till Hippo igen för att lasta av innan jag cyklat hem. Har varit hemma ca halv fem båda dagarna. Detta var verkligen kortfattat som ni kanske förstod och sedan lät det skit tråkigt men det har varit fantastiskt roligt att får vara med på tävling igen!
 
Igår tog jag bara en prommis med Raspen innan han fick komma in för kvällen men idag efter middagen drog jag in honom till Hippo. Först tjugo minuters skrittjobb i skogen över lite rötter och genom lite "djupare" sand. Sedan red jag en ca 5 minuters jobb på banan, liite mer på böjt spår och för att få han lite mjukare i sidorna och sedan gick jag med honom sista fem minuterna. Riktig fin var han faktiskt!
 
Men nu känner man sig riktig trött och önskar sig en sovmorgon till imorgon men näe. Imorgon har Raspen återbesök och jag är så fruktansvärt nervös och rädd, vill verkligen inte dit igen!
 
 



Kom ihåg mig?