God morgon!

Det är dags att rycka upp sig. Idag tänker jag inte sova något alls mitt på dagen och låta dagen rinna iväg. Tänker hålla mig sysselsatt och komma tillbaka till verkligheten. Det är inte värt att deppa över detta. Det kunde varit värre också. Tack för era kommentarer, nu går jag tillbaka till den glada och aktiva människan igen! Tänker se det så här - Jag får börja rida Raspen i alla gångarter nu och det kommer bli så jääkla roligt!! 
 
Tomas for till jobbet för ett tag sedan, han som alltid får mig glad på något sett. Jag har ätit frukosten bestående av gröt med äpple och kanel. Standar för några månader sedan men nu är jag tillbaka till kärleken för fil och musli (plus massa olika frön, nötter och bär. Så gott!!). Jag är verkligen en periodare när det gäller sådant. Kan aldrig riktigt variera mig. Men idag tvingade jag mig själv. Nu däremot ska jag bege mig till stallet och släppa ut Raspen. Sedan är det Iksu som gäller! Hoppas ni får en bra dag, för det tänker jag ha!
 
 



Kom ihåg mig?